X

Användarnamn

X

X

Dirt Cült

Cülten skapades 2008 och har varit ett underground varumärke som inte sökt uppmärksamhet. När fler och fler ville delta i Culten utvecklades DirtCült som varumärke. Målsättningen är att bygga upp varumärket globalt och på det sättet hjälpa organisationer runt om i världen som fokuserar på att hjälpa ungdomar. Idag kan man se actionsportintresserade människor över hela världen använda DirtCült, Los Angeles LA New York NY Paris Köpenhamn Helsingfors Berlin Moskva London München Sidney Tokyo Stockholm Oslo Peking mm.

Målet att skapa enkla coola plagg; kepsar, t-shirts och hoodies. Plaggen ska återspegla cultens enkelhet, men samtidigt tillgodose sköna färgkombinationer som passar in i vardagen eller fest. Med en målmedvetenhet och fokusering har DirtCült skapat designs som heter Snow och Mud, dessa har blivit mycket populära. Kepsar, accessoarer och huvudbonader har blivit ett mycket viktigt modeplagg inom fashion och streetwear. Kunder som har sin livsstil i musik, sport och mode, hittar alltid en keps som funkar i olika sammanhang.
Sorteringsordning: